Munkáról, családról, hobbiról és a Balkánról

A Balkáni Régióban tevékeny értékesítő Apuka és Férj blogja

Tetőfelújítás, tetőcsere napló 1. rész - avagy egy bennfentes naplója tanácsokkal tippekkel
Hogyan, mit és mikor csináljunk a tetőnk cseréjekor? 2022-2023-ban

roof-4275783_1280.jpg

 

Akasztják a hóhért; szokták mondani. Na most ez történik meg velem is, hiszen a tetőcserép értékesítő áll neki a háza tetőjének felújításába.

Miről fog szólni ez a cikk-sorozat? Miért lesz jó követned?

Ha követni fogjátok a cikk-sorozatot betekinthettek egy tippekkel, trükkökkel, jótanácsokkal teletömött sorozatba ami nagyon sok nehézségtől, fejtöréstől és pénzkidobástól menthet meg titeket is a tető felújítása során.

Az ötlettől, a tervezésen, az anyagbeszerzésen át a kivitelezésig tervezem megírni a sorozatot amiben kitérek majd a következőkre:

  • Mikor érett meg a tető a cserére? Milyen tetőfedő anyagot válasszunk?
  • Hogyan mérjük fel a tetőnk anyagigényét saját magunk?
  • Mire figyeljünk amikor mestert hívunk? Hogyan tárgyaljunk vele?
  • A beszerzés, megrendelés buktatói. Tippek, mit mikor kell beszerezni a következő időszakban (2022-2023)?
  • A kivitelezés. Mikor? Hogyan? Mire figyeljünk az átvételkor?
  • Előtte-utána képek

A cikkeket segítő szándékkal írom azon olvasóimnak akik szeretnék tetőjüket lecserélni hamarosan.

És, hogy miért is tartom magamat "bennfentesnek"?

2015 óta vagyok a CREATON tetőcserép gyárában kolléga. Dolgoztam az irodában ahol sok technikai előadásban is segédkeztem, láttam a gyártást a minőségellenőrzést stb. Majd ezután a terepen kezdtem el értékesíteni a termékeket. Napi kapcsolatban vagyok tetőfedőkkel, tervezőkkel, kivitelezőkkel stb. Sok cikket írtam már itt a blogomon a tetőfedésről, rengeteg könyvet elolvastam. Ez mind nem jelenti azt, hogy okosabb vagyok, mint egy 15-20 éve a szakmában dolgozó ács, tetőfedő mester. Mert a valódi mester az valóban MESTER! Csak annyit jelent, hogy rálátok a dolgokra egy érdekes szemszögből.

Szeretném a fent leírtakat megtámogatni egy menő képpel. Nézd itt is cserepet ölelgetek:

anett_kristo_f-6.jpg

A következő cikkben elkezdjük a fő témánkat az én, saját tetőmet hozom példának, képekkel bemutatva. Tehát kövess be és tanuljuk meg együtt, hogy hogyan is a legjobb a tetőcsere 2022-2023-ban?

Következő cikk: "Mikor érett meg a tető a cserére? Milyen tetőfedő anyagot válasszunk? Főbb jellemzői az anyagoknak" 

A bejegyzés trackback címe:

https://kristof-ladanyi.blog.hu/api/trackback/id/tr4317945590

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Munkáról, családról, hobbiról és a Balkánról

Ladányi Kristóf vagyok. 1982-ben születtem, Nagykanizsán. 2000-ben Horvátországba költöztem ahol nagyon sok embert ismertem meg. Széles körben megismertem az ottani kultúrát és piaci igényeket, viselkedést. Több, mint 20 éves értékesítési tapasztalatom van, ebből több, mint 10 év az építőipar területén. 2 gyermekem van, házas vagyok (újra :) ). Sokat túrázunk, utazunk. Sokat olvasok és tanulok. A blogban világmeglátásomat és tapasztalataimat közlöm. A sok munka és családi teendő mellett én vagyok a TEDxNagykanizsa szervezője és kurátora is. Szeretnél követni, kapcsolatba lépni velem? Látogass el ide: www.linktr.ee/lkristof

Friss topikok

süti beállítások módosítása